Blog

Çağrı Merkezinde Agent Olmak

Çağrı Merkezinde Agent Olmak

Çağdaş toplumlarda yeni oluşumlar her geçen gün artmaktadır. Bu oluşumların biri de çağrı mer-kezleridir. Gün geçmiyor ki, bir çağrı merkezi tarafından aranıp herhangi bir ürün hakkında bilgilendirilmeyelim.

Devamı
Çağrı Merkezi Performans Ölçütleri Ve Turnover

Çağrı Merkezi Performans Ölçütleri Ve Turnover

Çağrı merkezleri tamamen hizmete yönelik kurumlar olduğundan nitelikli ve eğitimli eleman en önemli unsurdur. Çağrı merkezinde, müşteri temsilcisi hakkında destek ya da hizmet vermekte olduğu firmanın sesi, dolayısı ile yüzüdür.

Devamı
Butik Çağrı Merkezi Nedir?

Butik Çağrı Merkezi Nedir?

Çağrı merkezleri günümüzde hem büyük bir istihdam alanı haline gelmiş durumda. Değişen hizmet politikaları ve gelişen teknoloji doğrultusunda kurumsal şirketler artık kendi bünyelerinde çağrı merkezi bulundurmaya başlamışken, orta ölçekli firmalar ise çağrı merkezi hizmeti veren asistan şirketlere yönelmektedirler.

Devamı
Türkiye’de Çağrı Merkezi

Türkiye’de Çağrı Merkezi

Çağrı merkezi Türkiye’de aktif olarak pek çok büyük firma tarafından kullanılmakta olan bir uygulamadır. Türkiye’de çağrı merkezi özellikle son yıllarda sıklıkla karşımıza çıkmaktadır.

Devamı
Çağrı Merkezi Performans Kalite Ölçümü Şekilleri

Çağrı Merkezi Performans Kalite Ölçümü Şekilleri

Özellikle banka işlemleri için telefonda hizmet alırken duyduğumuz “Kalite standartları gereği görüşmeniz kayıt altına alınacaktır.” Cümlesi tam da çağrı merkezi performans ölçümleri ile ilgili olup hizmet kalitesini denetlemek amacıyla geliştirilmiş bir sistemdir.

Devamı
Türkiye’de Offshore  Outsourcing

Türkiye’de Offshore Outsourcing

Türkiye, çağrı merkezleri alanında uzun yıllardan beri gelişmeleri takip ederek ve teknolojik açıdan dünyaya uyum sağlamaya çalışmaktadır. Fakat her alanda olduğu gibi bu alanda da devlet desteği son derece önemlidir.

Devamı
Çağrı Merkezinde Bir Gün

Çağrı Merkezinde Bir Gün

Her işin kendine göre bir zor tarafı bulunmaktadır. Ancak çağrı merkezinde bir gün geçirmek oldukça zor. Küçümsenmeyecek derecede önemli ve zor bir görev üstlenmekte olan çağrı merkezi personelleri firma ve müşteri arasında bir köprü kurarak firmayı temsilen görüşmeler yapmaktadır.

Devamı
Çağrı Merkezlerinde Gerçek-Zaman Yönetiminin Önemi

Çağrı Merkezlerinde Gerçek-Zaman Yönetiminin Önemi

Çağrı merkezleri için kaliteli hizmet verme bakımından en önemli kriterlerden biri olan zaman yönetimi, müşterinin istediği zaman ulaşabildiği müşteri temsilcileri ve çözüme hızlı bir şekilde götüren konuşma süreci ile alakalıdır.

Devamı
Çağrı Merkezinde Kariyer İmkânları

Çağrı Merkezinde Kariyer İmkânları

Ülkemizde 90’lı yılların başından itibaren kullanılmaya başlanan ev telefonları 2000’li yılların başında yerini cep telefonlarına bıraktı. Telefon kullanımının yaygınlaşması iletişim konusunda hepimize büyük konfor sağladı.

Devamı
Başarının Odağı: Çalışana Saygı

Başarının Odağı: Çalışana Saygı

Etkileşim çağında Türkiye’de başarı ve liderlik konuları gözönünde bulundurulduğunda, tüm işletmelerin uzun vadeli başarı kazanmaları adına yapılabilecek pek çok şey vardır.

Devamı
Multichannel - Omnichannel Hizmetler

Multichannel - Omnichannel Hizmetler

Multichannel - Omnichannel hizmetler müşterilere daha kaliteli hizmet sunabilmek ve müşteri memnuniyetini her zaman en üst seviyeye taşıyabilmek için sağlanan hizmetlerdir.

Devamı
Çağrı Merkezinin Sunduğu Hizmetler

Çağrı Merkezinin Sunduğu Hizmetler

Çağrı merkezleri gelişen teknolojiye ve yeniliklere uyum sağlayarak çözüm odaklı bir şekilde çalışmalar yapmakta ve müşteri memnuniyetini her zaman en ön planda tutmayı hedef edinmektedir.

Devamı
Feedback - Geri Bildirimin Önemi

Feedback - Geri Bildirimin Önemi

Çağrı merkezleri çok farklı tipte ve farklı kültürlere sahip kişilerce çağrı yapılan merkezlerdir. Gelen çağrılar ile çağrıyı karşılayan operatörün dili aynı olmasaydı ne olurdu?

Devamı
Dünyada Çağrı Merkezi

Dünyada Çağrı Merkezi

Çağrı merkezleri günden güne gelişim sağlamakta ve tüm dünya tarafından aktif bir şekilde kullanılmaktadır.

Devamı
Çağrı Merkezi Gerekliliği

Çağrı Merkezi Gerekliliği

Çağrı merkezleri özellikle son yıllarda teknolojik gelişimlerden de yararlanarak daha çok gelişmeye ve daha çok yaygınlaşmaya başlamıştır.

Devamı
Çağrı Merkezinde Motivasyon

Çağrı Merkezinde Motivasyon

Çağrı merkezi müşteri ve firma arasındaki iletişimi sağlamak ve sorunlara anında çözüm üreterek müşteri memnuniyetini arttırmak için çalışmalar yürütmekle görevli personellerden meydana gelmektedir.

Devamı
banka çağrı merkezleri

Banka Çağrı Merkezleri

Banka çağrı merkezleri sadece ülkemizde değil dünya üzerinde en çok çağrı alan noktalar olarak karşımıza çıkıyorlar.

Devamı
ivr yapısı nedir

Banka Çağrı Merkezi IVR Yapısı Nedir

IVR Yapısı çağrı merkezleri için vazgeçilmez bir özelliktir. Telefonun çalması ile birlikte kullanıcının karşısına çıkan karşılama anonsu ile başlayarak canlı desteğe ...

Devamı
çağrı merkezi nedir

Çağrı Merkezi Nedir Ne İşe Yarar

Öncelikli olarak çağrı merkezi nedir bunu bir öğrenelim. Çağrı merkezi, kurumların telefonla yapılan talepleri almak ve başka birimlerine iletmek üzere sahip oldukları departman.

Devamı
tele pazarlama

Tele Pazarlama ve Geleceği

Günümüzde ürün ve hizmet pazarlama kanalları oldukça fazla çeşitlilik sergilemektedir. Bu kanalların arasında en başarılı olanlardan birisi Tele Pazarlama yani telefon üzerinden ürün veya hizmet pazarlamasıdır.

Devamı
türkiye geneli çağrı merkezi kurulumu

Türkiye Geneli Çağrı Merkezi Kurulumu

Çağrı merkezi müşterilerinizin sizlerle başarılı iletişim kurabilmesi için en doğru kanallardan bir tanesidir. Çağrı merkezleri markanızın yüzü konumunda olan oluşumlardır.

Devamı
çağrı merkezi personel eğitimi

Çağrı Merkezi Personel Eğitimi

Çağrı merkezi yani Call Center artık her firmanın ihtiyacı olan bir hizmet haline gelmiş durumda. Çağrı merkezi müşteri iletişimi için son derece önemli bir kaynak olarak karşımıza çıkıyor.

Devamı
çağrı merkezi ekipmanları

Çağrı Merkezi Ekipmanları İkinci El

Çağrı merkezi kurulumu ve işletme ile maliyetli bir çalışmadır. Çağrı merkezi kurulumunda ikinci el teknik ürünlerin talep edilmesi durumunda bu konudada sizlere hizmet sunabilmekteyiz.

Devamı
çağrı merkezi personeli

Çağrı Merkezi Personeli

Çağrı merkezi kurma kararı aldınız ekipman ve yazılım aşamalarını atlattıktan sonra şimdi sıra çağrı merkezi personeli temini ve eğitimine sıra geldi.

Devamı
telefonda müşteri hizmetleri

Telefonda Müşteri Hizmetleri Desteği

Firmaların en önemli kaynağı sermayesi veya ürünleri değil müşterileridir. Müşteri memnuniyeti ve sorunlarının çözümüne önem veren firmalar içinde yer aldıkları...

Devamı
çağrı merkezi yazılım

Çağrı Merkezi Yazılım ve Fiyatları

Çağrı merkezi ekipmanları kadar önemli olan bir diğer konu ise çağrı merkezi yazılımlarıdır. Bilgisayar sistemlerinin doğru yazılımlar ile kullanılması çok önemlidir.

Devamı

Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezleri

Garanti süreçleri, servis ve kurulum hizmetleri ya da teknik destek talepleri. Hiçbir ürünü almadan önce kendinize bunlardan birinin ne önemi var ki diye düşündünüz mü?

Devamı
çağrı merkezi teknik destek

Çağrı Merkezi Teknik Destek

Ürün ve hizmet satan firmaların teknolojik hızına pek çok kullanıcı ayak uyduramaz. Çağrı merkezi teknik destek bölümüne yapılan aramaların büyük çoğunluğu...

Devamı

Çağrı Merkezi Servis Hizmeti

Günümüzde artık büyük firmalar kalite ve marka değerlerini daha da yükseltebilmek, hizmet kalitesini kontrol altında tutmak ve sürekli geliştirebilmek...

Devamı

Çağrı Merkezi Kurulum Maliyetleri

Markanız sizin için çok önemli ve onu zirveye taşımak istiyorsunuz. Bunu yaparken de emin adımlarla ilerlemek istiyorsunuz. O zaman ilk yapmanız gereken...

Devamı

Dış Kaynak Çağrı Merkezleri

Çağrı merkezleri bütün işletmelerin gözdesi haline geldikten sonra adını en çok duyuran hizmetler Dışkaynak çağrı merkezleri tarafından yapılanlar oldu.

Devamı

Çağrı Merkezi Altyapısı

Kurumsal kimlik oluşturma ve marka bilinci yerleştirme çalışmalarının en önemli adımı olan halkla ilişkiler ve müşteri ilişkileri yönetiminde kullanılan en önemli unsur Çağrı ...

Devamı

İzmir Çağrı Merkezi Hizmeti Veren Firmalar

Çağrı merkezi hizmeti ile sizde müşterilerinize kalitenizi ve verdiğiniz değeri gösterebilirsiniz. İzmir çağrı merkezi hizmeti veren firmalar arasında bizi ayrıcalıklı yapan ...

Devamı

Çağrı Merkezi Açılışı

Günümüz iletişim çağı gereksinimlerinin en önemli özelliklerinden biri de firmaların müşterileri ve üçüncü şahıslarla hızlı ve doğru bir şekilde iletişimde kalmalarıdır. Çağrı merkezi sistemleri sayesinde profesyonel bir ekip ile hızlı çözümler ve tatmin edici sonuçlar almak artık çok daha kolay.

Devamı

Çağrı Merkezinin Markaya Kattığı Önem

Pazarlama dünyasının iyice yaygınlaştığı ama bir o kadar da kızıştığı yeni bir çağdayız. Adını 5 yıl önce hiç duymadığımız markalar birden dünya devi olurken, hep duyup gördüklerimiz ise yavaş yavaş tarih sayfalarına karışıyor.

Devamı

Toplu Mail Gönderme Hizmetleri

Elektronik pazarlama ürünlerinizi internet elektronik ortamlarda pazarlama tekniklerine verilen isimdir. Özellikle son yıllarda internetin yaygınlaşması ve toplumun her kesiminde geniş kullanıcı kesimleri oluşturması sonucunda etkin pazarlama teknikleri ve satış kanalları arasında kendine kalıcı bir yer bulmuştur.

Devamı

Tele Pazarlama ve Satış Hizmetleri

Satmak istediğiniz bir ürüne sahipsiniz ama ürününüz özel bir ürün ve bire bir etkileşime ihtiyaç duyuyorsunuz, o zaman yapmanız gereken tek şey konusunda lider Bluecom.com.tr tarafından sunulan tele pazarlama hizmetlerinden faydalanmak olacaktır.

Devamı

Sosyal Medya Yönetimi

Akıllı telefonların artışı ve internet alanındaki gelişmeler ile bize daha çok merhaba diyen Sosyal Medya artık hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Önceleri kişisel sosyal medya hesapları ile büyüyen bu pazar, işletmelerinde sosyal medya üzerinde yerini alması ile çok ciddi bir büyüklüğe ulaştı.

Devamı

Sosyal Medya Hizmetleri

İnternet artık herkesin evine veya işyerine giren ve dünyayı değiştiren bir teknoloji. Değişen ve gelişen teknolojik çağda firmaların artık kendilerini ve kurumsal kimliklerini dijital çağa uydurması bir mecburiyet haline gelmiş durumda.

Devamı

Satış Sonrası Destek Hizmetleri

Ürününüzü müşteriye sattınız ve işiniz bitti mi? Elbette ki hayır asıl işiniz şimdi başlıyor. Müşteri ile aranızdaki ticari ilişkinin kalıcı olması ve marka sadakati yaratabilmek için en önemli şansı ele geçirdiniz.

Devamı

Müşteri Çağrı Merkezi Kurmak

Günümüzde kurumsal bir firmanın en büyük önceliklerinden biriside müşteri ilişkilerini başarılı biçimde kontrol altında tutmak olmalıdır. Müşteri çağrı merkezi kurmak işletmenizin hacmine göre değişen maliyetler olarak karşınıza çıkacaktır.

Devamı

Inbound ve Outbound Hizmetleri

Inbound ve outbound hizmetleri hakkında bilgi vermeden önce size tanımlardan biraz bahsedelim. Inbound, çağrı alan yani gelen çağrılara yanıt veren çağrı merkezleri için kullanılan bir terimdir. Ülkemizdeki coğrafik olmayan alan kodları...

Devamı

Çağrı Merkezi Eleman Kalitesi

Çağrı merkezleri son zamanlarda en çok tercih edilen bire bir iletişim kanallarından birisi. Durum böyle olunca da çağrı merkezi eleman kalitesi çok önemli bir konu haline geliyor. Biz Bluecom.com.tr olarak çağrı merkezi elemanı seçimlerimizden, eğitimlerimize kadar her konuda özel standartlara sahip bir firmayız.

Devamı

Çağrı Merkezi Çözümleri

Bir işletmeniz var ve bu işletme için çağrı merkezi çözümleri ilemi ilgileniyorsunuz. Bu konuda 2002 yılından beri faaliyet gösteren Bluecom.com.tr sizin için en iyi çağrı merkezi çözümleri üretmeye devam ediyor.

Devamı

Çağrı Yönlendirme Sanal Sekreter Hizmetleri

Yoğun bir iş temposuna sahipsiniz ama bir ofisiniz olması size sadece ayak bağı ve masraf kapısı mı oluşturuyor? O zaman sizlere sunacağımız çağrı yönlendirme ve sekreter hizmetleri sayesinde sizler de istediğiniz özgürlük alanına sahip olacaksınız.

Devamı

Çağrı Merkezi Nedir?

Çağrı Merkezi dediğimiz zaman aklımıza her zaman telefonun başında saatlerce beklemeler ve bir sürü tuşa basmayı gerektiren can sıkıcı aynı zamanda vakit kaybına neden olan bir takım gereksiz davranışlar bütünü gelir...

Devamı

Call Center Nedir?

Call center hizmetleri bir çağrı merkezi hizmetleri topluluğudur. İletişim sahasında özellikle iş yerlerine verilen bir nevi santral hizmetidir. Ancak verilen hizmet şirketleri arayan kişileri...

Devamı

Aranan Numara Nedir?

Genellikle çağrı merkezi çalışanlarının ve telekomla ilgilenenlerin yabancı olmadığı bu kelimenin sözlük anlamı aranan numara ya da aramaya başlanan numara demektir....

Devamı

Dijital Nedir?

Dijital günlük dilimizde çok farklı kategoriler için kullanılan bir kavram haline gelmiştir. Örneğin dijital elektronik, dijital saat, dijital baskı, dijital pazarlama...

Devamı

Dinamik Cevaplama Nedir?

ynamic Answer (Dinamik cevaplama), cevaplanan çağırılar için gerçekleşme- zamanlama sırası baz alınarak geliştirilen ve sistemde gelen çağrılara cevap verilmeden...

Devamı

Tuşlanan Numara Tanı Servisi Nedir?

Dialed Number Identification Service, kısaltması adının baş harflerinin bir araya gelmesi ile DNIS terimi haline gelir. Bu terimin Türkçe karşılığı aranan numara tanıma servisi olarak çevrilebilir...

Devamı

Doluluk Nedir?

Son yıllarda ülkemizde sayıları giderek artan çağrı merkezleri oldukça rağbet görmeye başlamıştır. Çağrı merkezleri başta büyük çaplı işletmeler olmak üzere pek çok kurum...

Devamı

Uzun Çağrı Nedir?

Home agent, evden çalışma gerçekleştirmekte olan müşteri temsilcileri için kullanılan bir kavram olmakla beraber, çağrı merkezi organizasyonlarında görev alan müşteri...

Devamı

Home Agent Nedir?

Home agent, evden çalışma gerçekleştirmekte olan müşteri temsilcileri için kullanılan bir kavram olmakla beraber, çağrı merkezi organizasyonlarında görev alan müşteri...

Devamı

Faks isteği Nedir?

Günümüzde birçok alanda sanal hizmet dediğimiz call center yani çağrı merkezi gittikçe yaygınlaşmaktadır. Satış, satış sonrası destek, şikâyet gibi birçok konuda ve alanda...

Devamı

Online Denetleme ve İzleme

Şirketler için ayrı bir anlam ifade eden monitoring, şirketinize ait olan markaların sosyal mecralarda takip edilmesi anlamını taşımaktadır. Sosyal ortamda markanız hakkında...

Devamı

Ağ Kontrol Merkezi Nedir?

Günümüzde gelişen teknoloji ile beraber birçok alanda işler artık internet üzerinden yürütülmektedir. İletişim, haberleşme, sosyal, bireysel ve kurumsal platformlar için...

Devamı

Bir Sonraki Uygun Temsilci

Telekom sistemleri içerisinde yer alan bu uygulama müşterilerin sabit bir telefonu aradığında ve özellikle müşteri merkezleri bölümünde yaygın olarak kullanılan otomatik bir uygulama olmaktadır...

Devamı

Ağ Taşması Sistemi

ğ Taşması, birçok siteden meydana gelen çağrı merkezlerinde merkezler arasındaki dağılımı ve iletişimi daha etkin hale getiren ve çağrı dağılımının düzenini sağlamayı amaçlayan bir teknoloji bileşenidir...

Devamı

Ücretsiz Uluslararası İletişim

Toll-Free Services (Ücretsiz telefon hatları), özellikle yurt dışı için kullanılan bir telekomünikasyon hizmetidir. Bu hizmet karşılığında kişiler yurt dışından aranırken veya yurt...

Devamı

Per Hour

True calls per hour, haberleşme sistemi uzmanları ve kuruluşların istatistik verileri hazırlaması ve erişim yükünü hesaplayıp ona göre teknik sistemlerin kurulup geliştirilmesi amacıyla kullanılır...

Devamı

Boştaki Telefon Hatları

Genellikle şirket veya kuruluş bazındaki telefonlar birbirleri ile bağlantılı olmasıyla beraber aynı hizmeti sağlayan ve meşgul olmayan telefonlar da vardır...

Devamı

Telefon Hattı Yükü

Haberleşme mühendisliğinin gelişmesiyle artık iletişim teknolojileri içerisinde birçok sistematik ve terim ortaya çıkmaktadır...

Devamı

Harika Bir Yardımcı: Trunk!

Trunk, pek çok sinyali aynı anda eş zamanlı bir şekilde almaya yarayan bir hat veya bağlantıdır. Paylaşılan veri ses, program, görüntü vb. veya kontrol sinyalleri olabilir...

Devamı

Çağrı Harmanlama

Çağrı merkezlerinde kullanılan Call Blending (Çağrı harmanlama) sistemi henüz tam olarak potansiyelini yansıtmıyor olsa da çağrı merkezlerinin bir parçasıdır...

Devamı

Çağrı Detay Kaydı

Çağrı detay kaydı genel olarak telefonlarda kullanılan bir sistemdir. Bu sistem ise birçok insan tarafından olumlu ve güzel bir sistem olarak karşılanmaktadır...

Devamı

Çağrı Değişkenlikleri

Çağrı merkezleri son döneme damgası vuran ve birçok insana iş olanağı sağlayıp ekmek kapısı olan yaygın kurumlardır. Şu an günümüzde çağrı merkezi hizmeti...

Devamı

Çağrı Saniyeleri

Çağrı merkezlerinin Türkçe‘ye uyarlanmış adı müşteri iletişim merkezidir. Günümüzde hemen hemen her işin ya da her birimin müşteri iletişim merkezi yani çağrı merkezi bulunmaktadır...

Devamı

Çağrı Giriş Numarası

Hemen hemen hepimizin yoğun işi olması dolayısıyla bir bankaya gidemeyiz, ya da yeni aldığımız bir ürün sorunludur, bunu çözemeyiz...

Devamı

Müşteri Sunucu Mimarisi

Son zamanlarda ülkemizde yoğun rağbet gören çağrı merkezleri iletişim halinde oldukları müşteriler, tedarikçiler, bayiler ve ya işlemi olan müşteriler başta telefon olmak üzere...

Devamı

Zorunlu Çağrı

Call Forcing ya da Türkçe kelime anlamı zorunlu çağrı kelimesinin söz anlamı ise bir ortaklık durumunda diğer ortaklardan paylarını devralmak ve tamamen...

Devamı

Bilgisayar Simulasyonu

Computer simulation günümüzde çok kullanılan ve çok tercih edilen uygulamalarından birisidir. Türkçe kelime anlamı olarak ise bilgisayar simulasyonu yani bir durumun...

Devamı

Sırada Bekleyen Çağrılar

Müşteri servisi merkezleri, rezervasyon merkezleri, bilgi hatları ve yardım masaları gibi bir çok alanda çağrı merkezleri mevcuttur...

Devamı

Yan Görevler

ünümüzde hangi birimde çalışırsak çalışalım teknoloji çağında olduğumz ve daha rahat hizmet vermek adına sistemleştirdiğimiz makinaların kullanımıyla işlem yapıyoruz genelde....

Devamı

Sebep ve Sonuç Şeması

ürkçe anlamı ile söylemek gerekirse sebep ve sonuç şeması olarak bilinen bu sistem ile birlikte bir olayın sonucunun neye bağlı olduğunu görmek amacıyla kullanılan ve sonucu...

Devamı

Sürekli Gelişim Nedir?

Continuous Improvement yapmak yani Türkçe anlamı ile iyileştirme ya da geliştirme olarak bilinmektedir. Kelime anlamı olarak ise her geçen gün bir önceki güne oranla daha iyi olma durumudur...

Devamı

Çekirdek Nedir?

Özelikle büyük ölçekli işletmeler, ulusal ve uluslararası ticaretle uğraşan firmaların geniş işlem hacimlerinde bir çok toptan veya perakende satış noktası, bayileri, pazarlama ağları, tedarikçileri, yaptıkları...

Devamı

Koşullu Yönlendirme

Conditional routing yani koşullu yönlendirme nedir ve nerelerde kullanılır diyen insanlara cevap vermek gerekirse bu sistem genel olarak telefonlarda arama yapılırken ortaya...

Devamı

Ele Alınmış Çağrılar Nedir?

Çağrı merkezi terimlerinden biri olan handled calls (ele alınmış çağrılar) isminden de anlaşılacağı üzere aranan ya da arayan müşteri ile görüşüldüğü...

Devamı

Kontrol Çizelgesi

Control chart Türkçe anlamı ile söylemek gerekirse kontrol çizelgesi anlamına gelmektedir. Bu control chart sistemi ile birçok istatistik çizelge hâlinde gösterilmektedir...

Devamı

Çağrının Ele Alma Süresi

Tüm meslek gruplarının belirli terimleri bulunmaktadır. Kendi aralarında konuşur iken bu melek grubundan olmayan insanlar tabi ki anlayamamaktadır...

Devamı

Yardım Masası

Çağrı bazlı hizmetlerde alınan çağrılarla, açma / kapama, belli sınırlar dâhilinde çözüm üretme, yönlendirme, raporlama, kaydetme gibi işlemlerin gerçekleştirildiği bir hizmettir...

Devamı

Çağrı Bekleme Süresi

Çağrı merkezleri de zaman içinde büyümekte ve artık bir sektör halini almaktadır. Pek çok çalışanı olan bu sektör de çağrılara cevap veren ve yönlendirmeleri yapan kişilere müşteri temsilcisi denmekte...

Devamı

Bağlantısı Kesilen Çağrı Hizmetleri

İşletmelerde tüketici hizmetlerini değerlendirmek ve müşteri temsilcileri ile bağlantı kurulmasına olanak sağlayan telefon hizmeti sayesinde, online işlemler yapılmasını ve her...

Devamı

Müşteri Temsilcilerinde Vardiya Planlaması

Müşteri ilişkilerini sağlamak adına 7/24 hizmet vermesi gereken çağrı merkezi kurum ve kuruluşlarda sektörün öncü olan kuruluşları müşterinin acil aramalarını karşılamak adına günün her dakikası...

Devamı

Otomatik Uygunluk Kontrol Durumu

Müşteri hizmetlerinde belirli sistem üzerine kurulu olan aynı hatta bağlantı sağlayan aramalarda belirli sinyalize edilmiş mekanizmaya sahip olan otomasyon sisteminin meşgul olan çağrılardan sadece tek bir tanesinin...

Devamı

Hizmet Sonrası İş Değerlendirme Sistemi

Müşterilerin herhangi bir sektörde aldıkları hizmet sonucunda değerlendirme yapılmasını yada en başında hizmet almasını sağlayan belirli sistemde oluşturulan call center destekli crm yani müşteri ilişkileri...

Devamı

Teknik Destek Grupları

Yönetim çağrı merkezi operasyonlarda aynı amaca bağlı olan iş merkezi aynı statüde olan hizmet branşı teknik destek ekibi aynı kategoride olması gereken belirli düzenlemelerde sabit kılınan...

Devamı

Müşteri Temsilcileri

CRM müşteri ilişkileri yönetimi adına müşterilerden gelen hizmetleri ve konuşmayla kayıt altında tutan aynı zamanda kısa zamanda kafiyeli konuşmalar yapıp kaliteli çağrı alan kişilere sorunu çözen...

Devamı

Otomatik Çağrı Sıralama ve Planlama

Müşteri hizmetlerinde planlama stratejisine göre müşterilerimizden gelen işleve göre müşterileri yönlendiren otomatik aktarma sağlayan müşterinin el ile telefon tuşlama sayesinde çağrı...

Devamı

Otomatik Toparlama Sistemi

Çağrı merkezlerinden call center hizmetinizde olanak sağlayan müşterilerimizden gelen aramaları uygun statüde olan personelin yani agent olan müşteri temsilcisinin...

Devamı

Müşteri Temsilcisi Durumu

Çağrı merkezlerinden call center hizmetinizde olanak sağlayan müşterilerimizden gelen aramaları uygun statüde olan personelin yani agent olan müşteri temsilcisinin...

Devamı

Yardımcı Eleman Seçimi

İş hayatı yorucu ve yıpratıcıdır. Bu anlamda özellikle çalışan bayanlar ev temizliği, çocuk bakımı ve mutfak işlerinde yardımcı elemana ihtiyaç duyarlar...

Devamı

Analog Sistemi ve Kullanım Alanları

Analog bir veri aktarım sistemidir ve sinyallerle çalışır. Bu sinyaller iki türlü çalışır ve birbirlerine çevrilirler ADC sistemi ile analog sinyaller dijitale, DAC sistemi ile de dijital sinyaller analog sinyale çevrilebilir. Ana loglar bilgisayar, mikro işlemciler, iletişim kanalları ve bir takım ölçümlerde şeffaf ve nitelikli bilgiye ulaşmak için kullanılırlar...

Devamı

Dashboard Kullanımı

Dashboard excel tablo ya da modellerinin karmaşık unsurlarının bazı görsel unsurlarla gösterimidir. Çok sayıda fazla sonucu rahatlıkla görüp görsel olarak ayırt edebilmeyi sağlar...

Devamı

Announcement ( Anons )

Batı kökenli olan announcement (anons) dilimizde sesli duyuru anlamına gelmektedir. Kökeni tam olarak Fransızcadır. Daha sonra Latinceden duyuru ilan etmek gibi anlamıyla dilimize geçmiştir...

Devamı

Otomatik Çağrı Yanıtlama Sistemi

Müşteri ilişkileri yazılım uygulamasına sahip olan otomatik aramayı yanıtlayan Answered Call (Yanıtlanan çağrı) yöntemi çağrı merkezlerinde kullanılan sesli çağrı vermeye olanak sağlayan belirli kategoride ve belirli sürelerde hazırlanan dijital veriler sayesinde analog verilerden yardım alınarak oluşturulan sesli kayıt sistemidir...

Devamı

Performans Uygulama Sistemi

Merkezi birimlerin çağrı merkezlerinde hizmet veren müşteri temsilcisinin ve kategori oluşturan temsilci çalışanlar için hizmet kalite değerlendirme anketleri düzenlenen sistemde hizmet veriyorlar...

Devamı

Güvenli Puantaj

Puantaj yönetimin maaş hesaplaması yaparken personelin çalışma toplamının yer aldığı bir döküm olarak bilinir. Puantaj bilgisi personel devam kontrol sistemi (PDKS) denilen bir yazılımla oluşturulur...

Devamı

Servis Seviyesi Hesaplanması

Çağrı merkezine düşen tüm çağrıların toplamı üzerinden belirlenmiş bir yüzdesinin yine belirlenen bir süre (sn) içerisinde cevaplanması ya da cevap verilememesi üzerinden elde edilen verilerin sonucunda ortaya çıkan seviyeye servis seviyesi (service level) denir...

Devamı

Konuşan Kim?

Teknoloji hayatımıza girdiğinden beri ilginç buluşlara imza atmış olduk. Bu buluşlar hayatımıza yeni heyecanlar katarken daha ileri teknolojiye gitmek için kapıları aralamış oldu...

Devamı