Çağrı Merkezi Açılışı


Günümüz iletişim çağı gereksinimlerinin en önemli özelliklerinden biri de firmaların müşterileri ve üçüncü şahıslarla hızlı ve doğru bir şekilde iletişimde kalmalarıdır. Çağrı merkezi sistemleri sayesinde profesyonel bir ekip ile hızlı çözümler ve tatmin edici sonuçlar almak artık çok daha kolay.

Her firma bünyesinde yapılan çağrı merkezi açılışı aynı etkiyi yaratamamaktadır. Bunun doğal sonucu olarak da sadece çağrı merkezi üzerine odaklanan ve uzmanlardan oluşan kadroları barındıran Bluecom.com.tr gibi çağrı merkezi çözüm ortakları devreye girip ihtiyaçlarınızı karşılarlar.

Çağrı merkezi açılışı için gerekli altyapı çalışmalarının tamamlanması yeterli değildir, uzman kadronun elinde iyi bir enstrüman olan teknik donanım bilgi birikimi ve deneyimi olmayan bir kadro elinde firmanıza sadece zarar verir.

Müşterilerinizin sizinle en önemli iletişim noktası olan Çağrı merkezi hem eski müşterilerinizin marka bağımlılığını arttırmak, hem de yeni müşteriler kazanmak için kullandığınız önemli bir araçtır. İşinize yönelik özel uygulamalar ve akış diyagramları ile olası tüm senaryoların profesyonel idareciler tarafından düşünülüp yaratıldığı CRM yazılımları son derece dikkat ve tecrübe gerektiren programlardır.

Müşterileriniz ile doğrudan iletişime geçen operatörlerin en doğru, en hızlı ve en doyurucu bilgiyi verecek şekilde yönlendirmesini sağlarken, sizlere de kalite geliştirme ve kalite devamlılığı sağlama çalışmalarınız için gereken bütün doneleri sunmaktadır.

Çağrı merkezi açılışı ile birlikte müşterinin sizi aramasını müteakiben her adımdaki prosesi detaylı bir analize dönüştürebilirsiniz. Böylece kalite politikanızın gereği olan iyileştirmeleri düzenlemenize yardımcı olacak verileri hızlı ve güvenli bir şekilde elde etmiş olursunuz.

Sizin için özel olarak tasarlanan proje sayesinde markanızın ve ürünlerinizin isterseniz sadece destek kanalınızı ya da satış ve servis kanallarınızı da çağrı merkezi üzerinden rahatlıkla yürütebilir ve yönlendirebilirsiniz.

Böylece hem personel hem de zamandan tasarruf etmiş olursunuz. Düzenli olarak alacağınız raporlamalar ve istatistikler ile hem işinizin hem de yeni projelerinizin gerçek zamanlı işleyişini takip edebilirsiniz.

Unutmayın ki marka değerinizin artması sadece sizin değil, sektörün de güvenilirliğinin artmasına sebep olur. Bu sayede hem yurtiçi hem de yurtdışında yapacağınız yeni yatırımların önü açılır.