Çağrı Merkezi Pazar Payı Araştırması


Ürünleriniz ya da hizmetleriniz ne kadar tercih ediliyor? Sürekli olarak hedef kitlenizin beklentileri ve tercihleri ile ilgili bilgi akışı sağlayabiliyor musunuz? Eğer cevaplarınız evet ise siz de çağrı merkezi pazar payı araştırması kullanan akıllı firmalardansınız.

Bugünün dünyasında bilgi her şey demek, eğer sizler de yeni ürününüz ya da versiyonunuz ya da mevcut ürününüzün beklentileri hakkında bilgi sahibi olmak istiyorsanız bu bilgi için çağrı merkezi pazar payı araştırması kullanabilirsiniz.

Her gün gerek sanal gerekse gerçek dünyada satılan milyonlarca ürün ve alıcıları arasındaki gizli bağın sırları artık elinizde. Öncelikle stratejinizi ve Pazar planlamanızı yaptıktan sonra gerek sosyal medya gerek outbound çağrı merkezi aracılığı ile sizler de yaygın bir araştırmaya sahip olabilirsiniz.

Araştırmalar özel olarak uzmanlarımız tarafından hazırlanmakta olup yine aynı şekilde subjeler de deney gurupları ile birlikte aynı potada rassal olarak eşleştirilmektedir. Bu sayede mümkün olan en gerçekçi sonuca erişebiliyoruz.

Aynı zamanda belirli bir firmanın belirli bir ürününü tercih edenler arasında yeni model ya da benzer başka bir model için yapılan araştırmalar sayesinde hangi değişikliklerin kullanıcı tarafından daha ilgi çekici olduğundan tutun hangi özelliklerin kullanıcı tercihlerini değiştirmediğini görmenize olanak sağlıyoruz.

Bluecom tarafından özel olarak hazırlanan bu testler sayesinde uzmanlarımız subjelerin davranışlarını ve algılarını özenle inceleyip sizler için en uygun raporu düzenler. Siz de kullanıcıların eğilimleri ve tercihleri hakkında kafanızdaki bütün soru işaretlerinin cevabını çağrı merkezi pazar payı araştırması ile bulabilirsiniz.

Özellikle bire bir aramalarda bu konuya uygun olarak özel yetiştirilmiş operatörlerimiz subje ve bilgileri kontrol etme ve gerçekliğinden şüphe ettikleri dataları otomatik olarak ayırma becerisine sahiptirler.

Her firma geleceğe dönük yatırımları için fal baktırmak ya da tahmin yapmaktan daha fazlasını hak eder. Bütün mal varlığınızı ve itibarınızı ortaya koyduğunuz işyeriniz için içgüdüleriniz ya da genel görüşler yerine bilimsel ve neden sonuç ilişkileri ile doğrulanmış çağrı merkezi pazar payı araştırması kullanmak başarı için gerekli en büyük anahtar olacaktır. Bluecom tarafından sizlere verilen hizmet en son bilimsel ve teknolojik sistemlerin eseridir.