Çağrı Merkezi Servis Hizmeti


Günümüzde artık büyük firmalar kalite ve marka değerlerini daha da yükseltebilmek, hizmet kalitesini kontrol altında tutmak ve sürekli geliştirebilmek için sürekli olarak çalışmalar yapmaktalar. Bu çalışmalar arasında çağrı merkezi servis hizmeti en popüler uygulama olarak öne çıkmakta.

Özellikle uluslararası Pazar payına sahip firmalar teknik servis ve çağrı merkezi servis hizmeti konusuna ciddi hassasiyetle eğilmekteler. Satış sonrası müşteri ile firma arasında oluşan bağ ilk etapta oldukça kırılgan olabilir.

Özellikle kurulum gerektiren ürünlerde garanti sürecinin başlatılabilmesi için yetkili servisin görevlendirilip hizmet akdini başlatması gerekmektedir. Bu süreç oldukça karmaşık ve sorunlu bir hal alabilir. Ama sorunun çok kolay bir yöntemi de var elbette, Bluecom ile çalışan firmalar çağrı merkezi servis hizmeti alarak isterlerse kendi bünyelerinde isterlerse bizim bünyemizde sunacağımız hizmet sayesinde tecrübe ve yetişmiş personel becerimiz ile sorunlarını çok kolay çözebilirler.

Yerinde servis hizmeti ya da çağrı merkezi servis hizmeti için sadece kayıt açmak yeterli değildir. Günümüzde satış bilgisinden kuruluma yönlendirilen teknik personele kadar pek çok datanın titizlikle kayda alınması gerekmektedir.

Servis hizmeti firmalar tarafından en çok bütçe ayırılan kaynaklardır. Keza satış payları da firmalar bazında bayii sözleşmeleri yenilemeleri için ciddi bir veri gerektirir. Müşteri ürünü aldıktan sonra huzur içinde evine giderken uzun ve yorucu bir süreç aslında yeni başlıyordur.Mağaza ya da müşteri ürün satış bilgisini verip servis kaydı açtırmak üzere çağrı merkezi servis hizmeti ile iletişime geçer. Gelen verileri bölgelere göre dağıtan merkez adres bazlı ve iş yüküne göre teknisyen atamalarını yapar.

Burada uzman personelin çağrı merkezi servis hizmeti için özel olarak tasarladığı CRM sayesinde pek çok işlem otomatik olarak yapılabilmektedir. Yine de bazen insan katkısı gerekebilmektedir. İş yükü dağılımı yapıldıktan sonra outbound çağrı merkezi tarafından servis ya da kurulum kaydı için randevu alma işlemine geçilir.

Randevu sonrasında iş yükü tekrar kontrol edildikten sonra teknisyenlere görev bilgisi dağıtılır. Gün sonunda ise kurulum bilgileri tekrar sisteme girilerek kullanıcı ve ürün artık firma ile ayrılmaz bir bağ ile bağlanır.