İş Yükü Düzeyi (Çağrı Yükü)


Günümüzde işletmelerin müşterilere etkin bir şekilde ulaşabilmek adına çağrı merkezlerini yoğun olarak kullanmaktadırlar. Bilgisayar destekli ve telefon bazlı olup müşterilerin çeşitli sorunlarına çözüm üretebilmek adına çalışılan bir iş ortamıdır. Monoton bir iş hayatını gerektirir. Monoton bir iş olmasının yanı sıra yoğun stresli, iş yükünün fazla olması, çalışan insanın işinde otoriterliğini kullanabilmesi, saygı çerçevesi içerisinde müşterilerin sorunları ile sabırlı bir şekilde ilgilenilmesi çağrı merkezinin iş ortamında olan olağan sorunlardandır. Teknolojik gelişmelerin sunduğu fırsatlar işletmelerin çağrı yükü haline geldiği kadar müşterilere en kısa yoldan ulaşma, onlara yönelik satış ve pazarlama yapma imkanı sağlayarak iş doyumunu oranını da beraberinde gerçekleştirilmiş olurlar.