İngilizce Çağrı Merkezi Desteği


Çağrı merkezi hizmeti, kurumların müşterileri ile haberleşmelerini sağlayan altyapı sistemleridir. Bu sistemler telefon, SMS, e-mail, faks ve anlık ileti gibi birçok haberleşme yöntemini içerisinde barındırmaktadır. Çağrı merkezi hizmetine yatırım yapan işletmeler, müşterileri ile sağlıklı bir iletişim köprüsü kurar. Bu iletişim köprüsünü kurarken kullanılacak olan dile de dikkat etmek gerekmektedir. Örneğin sadece Türkçe hizmet sunarak, kısıtlı bir hedef kitleye ulaşılır. Fakat İngilizce çağrı merkezi desteği de alarak, hedef kitleyi arttırmak olasıdır.

İngilizce çağrı merkezi desteği özellikle çok uluslu ülkeler için elzemdir. Ama yine de global bir dil olan İngilizceyi çağrı merkezi hizmetine dahil etmek, şirketler için uzun vadede kar getirecek bir seçenek olacaktır. Peki İngilizce çağrı merkezi ne işe yaramaktadır? Firmalara ne gibi avantajlar sunar:

  • Ana dili İngilizce olan müşterilerin yanı sıra ikinci dili İngilizce olan müşterilere de daha kolay ulaşabilmektedir.
  • 7 gün 24 saat müşterilere İngilizce destek sunmaktadır.
  • İngilizce satış ve pazarlama faaliyetleri yapılabilmektedir.
  • Müşteriler tek bir merkezden yönetilebilmektedir.
  • Şirketteki genel operasyon giderleri çağrı merkezleri sayesinde azaltılmaktadır.
  • Şirketler İngilizce çağrı merkezleri sayesinde ana faaliyet alanlarına daha rahat yoğunlaşabilmektedir.
  • Başka uluslardan olan müşterileri daha kolay analiz edebilmektedir.
  • İngilizce dili kullanan müşterilerin memnuniyet oranı arttırılmaktadır.

İngilizce Müşteri Hizmetleri


İngilizce müşteri hizmetleri, firmaların daha çok müşteriye ulaşmasına olanak tanır. Örneğin Türkiye’yi ele alalım. Yabancı bir turist burada yaşıyor ve Türkçe’yi bilmiyorsa, firmaların ürün ve hizmetlerinden yararlandıktan sonra çağrı merkezi ile iletişime geçememektedir. Bu da maalesef müşteri kaybına neden olur. Fakat çağrı merkezine İngilizce dil de entegre edilirse, bu müşterilere de ulaşmak mümkün hale gelir. Biliyorsunuz ki çağrı merkezi stabil ve iyi bir biçimde faaliyet gösteren firmalarda, müşterilerin sadakat oranları da ciddi anlamda artmaktadır. Bu da firmanın kar oranlarının artmasını sağlar. Eğer sizler de sadece tek bir ulusa hizmet vermiyorsanız mutlaka çağrı merkezinize İngilizce dilini de entegre etmelisiniz.