Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Durumu


Çağrı merkezlerinden call center hizmetinizde olanak sağlayan müşterilerimizden gelen aramaları uygun statüde olan personelin yani agent olan müşteri temsilcisinin eğer müsaitse çağrı alabilir durumdaysa online olduğunda meşgul olmadığında yazılıma sahip olan crm müşteri ilişkileri kayıt yapan veri tabanına ait olan programda online olan kişilerin yeşil ışıkla uyarı vermesinde ve konuşma sağlamasını sağlayan uygun pozisyona sahip olan kişinin durumunu ifade eden Agent Status (Müşteri temsilcisinin durumu ) sistemdir.

İlgili temsilci bir çağrıyı bitirmeden diğerine statüsü online olmadan geçiş yapamaz. Dış arama olabilirken ikinci arama ve yanıtlama sistemi aktif olmaz. Sıralama çağrı merkezlerinde kullanan en önemli düzendir. Aktif ve pasif durumlarına göre değişiklik gösterir.