Online Denetleme ve İzleme


Şirketler için ayrı bir anlam ifade eden monitoring, şirketinize ait olan markaların sosyal mecralarda takip edilmesi anlamını taşımaktadır. Sosyal ortamda markanız hakkında tüm konuşulanlar dinlenilmekte ve sürekli olarak hedef kitle analiz edilmektedir. Kelime temelli arama yapma özelliğine sahip olan bu uygulama sayesinde firma markası hakkında detaylı bilgiye sahip olabilmektedir.

Veri yazılımları, analiz, raporlama ve kategorize etme seçeneklerinden yola çıkılarak markanız hakkında ki tüm görüşleri tespit edebilme ve hangi dijital mecralarda bahsedildiği konusunda hem fikir sahibi olabileceksiniz. Markanız hakkında bilgi paylaşımının en çok yapıldığı sosyal platformların Facebook, Twitter, Youtube, İnstagram gibi hangi sosyal ağlar olduğu saptanarak firmaya gereken bilgiler verilmektedir. Bu sayede firmanız hangi ağlarda en popüler olduğu konusunda bilgi sahibi olabilme şansına sahip olacaksınız.

Ayrıca hedef kitle en fazla hangi sosyal ağlardaysa o ağları verimli kullanmaya yönelik çalışmalar yaparak adımınızı atmış olacaksınız. Marka hakkında ki tüm olumlu ya da olumsuz yorumları görebilmeye yardımcı olmaktadır. Bu sayede firma hakkında ki tüm yorumları görerek yere daha sağlam adım atmanıza yardımcı olur.