Otomatik Çağrı Sıralama ve Planlama


Müşteri hizmetlerinde planlama stratejisine göre müşterilerimizden gelen işleve göre müşterileri yönlendiren otomatik aktarma sağlayan müşterinin el ile telefon tuşlama sayesinde çağrı düzeni oluşturan ve aşama aşama sisteme sahip olan sisteme automatic call sequencer (otomatik çağrı dizimcisi) işlemi denilmektedir.

Otomatik çağrılar aynı konumda hizmet veren ve daha önce oluşturulan temsilci toplulukları içersinde yer almasına olanak sağlamaktadır. Konuları sıra sıra dizen acil durumuna göre crm programında yani müşteri ilişkileri yönetim programında uygulayama koyan çağrı yoğunluğuna göre sürekli artan yada azalan sistemle oluşturulmuş enformasyon sistemi ifade eden bağlantılı dizimci sistemidir. Call center aramalarında çağrı yönetim ve sıralama ile birlikte düzenlemesini sağlayan yazılım uygulanmasıdır.