Otomatik Çağrı Yanıtlama Sistemi


Müşteri ilişkileri yazılım uygulamasına sahip olan otomatik aramayı yanıtlayan Answered Call (Yanıtlanan çağrı) yöntemi çağrı merkezlerinde kullanılan sesli çağrı vermeye olanak sağlayan belirli kategoride ve belirli sürelerde hazırlanan dijital veriler sayesinde analog verilerden yardım alınarak oluşturulan sesli kayıt sistemidir.

Çağrı merkezlerinde müşteri temsilcileri başka müşterilere hizmet verirken hat dolu oranına göre diğer hatta olan müşterimiz beklememek adına Answered Call Sistemi sayesinde ilgili bilgilendirmeyi alabilmesine olanak sağlayan sistemlerdendir. Uzaktan bağlantı sağlayan her sektörde iletişimi mobil yöntemlerle başarmaya olanak sağlayan sistem zamandan tasarruf sağlamaktadır. Sesli kayıt yöntemi sayesinde müşterimiz sıra beklemeden işlem yapabilir. Yanıtlanan sesli çağrılar kayıt altında tutulur.