Müşteri Hizmetlerinde Otomatik Toparlama Sistemi


Çağrı merkezlerinde daha önceden planlanan bir temsilcinin önemli bir çağrı esnasında zor durumda kaldığı anda desteleme sağlayan otomatik bağlantı kaynaklı daha önceden kayıtlar yapılarak paket yazılım programına eklenen sistemleştirilmiş olan

Auto Wrap-up (Otomatik Toparlama)

Akıllı toparlama sistemi devreye alınmaktadır. Otomatik toparlama sistemi bildiri ve belirli zaman aralıklarında devreye alınan mekanizmaya sahiptir.

Sistemsel ses tonu kayıtları dâhil edilebilir. İletişim sektöründe call center hizmetlerinde network destekli ses kayıt iç ve dış aramalarda geçerli olan entegreye sahiptir. İletişim esnasında bağlantılı kayıt sistemine geçiş yaparken konuşmanın akışına göre tek tuşla aktarım işlemi yapmanıza bir nevi çağrıyı yönlendirmenize otomatik olarak etki sağlamaktadır.