Sırada Bekleyen Çağrılar


Müşteri servisi merkezleri, rezervasyon merkezleri, bilgi hatları ve yardım masaları gibi bir çok alanda çağrı merkezleri mevcuttur. Çağrı merkezine bağlandığınız zaman konuşma her ne kadar bireysel tipte olsa da aslında gruba hitap etmektedir. Bu nedenledir ki çağrı merkezinde görevli müşteri temsilcileri yeterli eğitime tabi tutulmaktadırlar. Çağrı merkezilerinin çoğunda çağrıları temsilcilere dağıtmak ve onlar meşgulken sıraya koymak üzere bir sistem kullanılır.

Calls In Queue (Sırada bekleyen çağrılar) ; sistemi tarafından alınarak henüz bir müşteri temsilcisine bağlanmayan çağrıların sayısını ifade eden gerçek zamanlı bir rapordur. Çağrı merkezlerinde önemli bir uygulamadır. Çünkü müşterinin sırasını bilmemesi güvensizlik ve değersizlik hissi yaratır.